نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق نام رمانیست متفاوت خواندن ان توصیه میشود

آخرین مطالب

تو رو خدا...

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ق.ظ
کسی به دادم برسد
شمارو بخدا کمکم کنید
میخواهم فراموشش کنم اما چطوری؟
احساس میکنم دیگر غروری ندارم ازبس که برای ماندن التماسش کرده ام
باور کنید دوستش دارم بدون او تمام روز بسختی نفس میکشم.
میدانم نمیمیرم اما زندگی نمی توانم بکنم
کمکم کنید اگر میدانید چطور میشود فراموشش کرد
میگوید دوستم دارد اما رفتارش خلاف گفته هایش هست
چکار کنم؟
شما رو خدا کمکم کنید سهم من از او فقط گریه س ......
تو رو خدا کسی به دادم برسد...................
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی