نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق نام رمانیست متفاوت خواندن ان توصیه میشود

آخرین مطالب

گاهی وقتا....

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ب.ظ

خستگی و حوصله نداشتم که به

معنای دوست نداشتن نیست

آدم ها حق دارند گاهی

کلافه باشند و دلشان تنهایی بخواهد..

مگر مادرها وقتی از شیطنت و لجبازی

بچه هایشان خسته می شوند و

میگویند دیگر دوستت ندارم!

چییزی از دوست داشتنشان کم میشود؟

من هم دوستت دارم حتی وقتی یادم میرود

در طول روز با پیام های عاشقانه

حالت را خوب کنم یا گاهی

که چایت را داغ میخوری فراموش

میکنم چشم غره بروم و مجبورت کنم برای سرد شدنش

صبر کنی!

کاش حال بدم را درک کنی

خستگی و بی حوصلگی را پای

بی علاقگی نگذاریم...

حتی وقتی حال حوصله ات ابریست

دوستت دارم....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی