نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق نام رمانیست متفاوت خواندن ان توصیه میشود

آخرین مطالب

باور کنید

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

داشتم زندگی میکردم

باور کنید داشتم زندگیم را  میکردم

نمیدام از کجا پیدایش شد

نمیدانم اصلا چطور دستم را گرفت

نمیدانم چطور مرا با خودش به نا کجا برد

به خدا راست میگویم

من هم کسی بودم شبیه شما

من هم آدم بودم

من هم داشتم زندگی میکردم

به خدا که داشتم زندگی میکردم

آمد...

خندید...

لبخندش مرا محو خودش کرد

آمد چشم دوخت به چشمانم

به خدا شما هم بودید عاشقش میشدید

میدانید چقدر سخت است جای من بودن

چقدر خدا را باید قسم بخورم

بخدا من ....!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
دختر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی