نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق

دختری از دیار نخل و آفتاب

نخل عشق نام رمانیست متفاوت خواندن ان توصیه میشود

آخرین مطالب

من دختری درآستانه26 سالگی

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ب.ظ

من دخترکی در آستانه 26 سالگی..

خسته تر از پیرمردی که ازدرد رماتیسمش مینالد.....

رنجورتر از پیرزنی که هفتادسال زندگی کرده است...

باروحی مرده و جسمی له شده....

من دختری در آستانه جوانی باروحی پیر در انتظار غروب عمرش....

دختری که بستنی یخی های راباقهوه ای تلخ معاوضه میکنم.

وبابغضی که تو برایم خریدی هرروز عصر آن را مینوشم.

آری من در آخرین روزهای تابستان قهوه ام را بامرگ

ارزوهایم که هدیه ای ازتوست مینوشم.

چه قدی کشیده طاقتم!

نادیده میگیرم گاهی تپش های قلبی را که برای زتده ماندن تقلا میکند.

چه شادبودم روزی!

بامرگ آرزوهایم به سنگ شدن می اندیشم

نه اینکه تمام اینها بدباشد نه!

فقط خداکندوزنشان باطاقتم همسان باشد.

آخرمن هماندخترک در آستانه ی 26 سالگی ام.


نجمه قادری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
دختر آفتاب

نظرات  (۱)

سلام...
انشالله خستگیاتون دربره
یه سری هم به ما بزنید 🌺☺️
پاسخ:
خستگی های که ادمو پیر میکنه اما در نمیره
چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی